Kızlar Daha önce bahsetmiştim kızım 15 aylık oldu ve ben ikinci çocuğu düşünüyorum
Bilinçli ve istekli bir şekilde olunca vücudumu bebek için hazırlamak istedim
Hastaneye gidip muayene oldum ultrason çekildi kan verdim doktor sağlıklı olduğumu yumurtalıklarımın güzel çalıştığını hamilelik için bi sorununumun olmadığını vücudumun hazir olduğunu söyledi kışa doğru gebelik düşünüyorum dediğimde 3 ay folik asit kullanmanı öneririm demişti bende 3 gündür başladım içmeye
9m duo multivitamin ve mineral yazdı verdi kullanıyorum ama aşırı bulantı yaptı
Folik asit kullanıp bulantı sorunu yaşayan var mı daha önce yada bu ilacı kullanıp aynı sorunları yaşayan