Baysancmre Kızlar bugün doktora gittim tekrar şekerin yok ama şeker yüklemesi yapalım kontrol edelim dedi ben hiç yaptırmak istemiyorum
Srdm Baysancmre benimde kilo alımım yok bebeğim suyu normal herşey ama yaptırmamı önerdi doktorum yaptırdım sonuc temiz çıktı sonradan bi sorun yasamaktansa tavsiye ederim yaptırmanızı
eylulicten Baysancmre yaptir canim benimde yoktu ailemde de yoktu ama gebelikte seker cikti. Simdi diyetteyim bebek sagligi icin bence yaptir zaten bi icecek o da 2 dilim baklavaya denk
mor_menekse Baysancmre benim açlık tokluk testim normal çıktı kilo alimim da normal.doktorum gerek duymadı yapmaya.yaptirmadim oyuzden. Zaten hiç yaptırma taraftarı degildim