Sltn0 Selam kızlar, çatı muayenesinden birkaç saat sonra pembemsi lekelenmenin yanı sıra, pıhtı gibi koyu renkli ve kıvamlı peçetede kan olması normal mi, hafiften bel ve kasık ağrısı psikolojik mi? 38+6
Suleakblt Sltn0 benimde dün yapıldı ağrılarım oldu ve kahverengimsi akıntımda oldu ama şuan ağrım yok geçti ve akıntıda durdu olması çok normal doktor zaten akıntı kan vs görebilirsin korkma normal dedi
Sltn0 Suleakblt ilk başta kanla birlikte pembemsi akıntı oluyodu ama uyuşuk kan gibi peçeteye pıhtı şeklinde gelince farklı birşey mi oldu acaba dedim, belim kasığım ağrıyınca da psikolojiktir diyordum demek normalmiş :)
Sltn0 tazebiranne_hg04 nişan için kahverengimsi ya da pembemsi afedersiniz sümük gibi diyorlar ama benim bugünkü muayeneden sonra olan pıhtı akışkan değildi koyu kırmızı uyuşuk bir kan gibi. Gerçi doğum için de zamanımız geldi eli kulağında bekliyoruz ama gelen giden yok :)
tazebiranne_hg04 Sltn0 Hep sümüksü gelmiyormuş canım normal pembe akıntı kırmızı kan vs şeklinde de oluyormuş tamamen kişiden kişiye değişiyor aslında eğer kesilmez sürekli gelmeye devam ederse anlarsınız zaten 🙂