FatmaT1 Hanımlar bugün kontrole geldim 38.haftadayim doktor suyun biraz fazla dedi bunun bir zararı varmı şeker yüklemesi yaptırmadıgim için bayağı kızdı bişey de soramadım düzgün
NDK FatmaT1 Ben 37. Haftada gittiğimde suyun çok fazla dedi ama şeker yüklemesi vs alakalı bir şey sormadı. Ben hiç yaptırmadım şeker yüklemesi. Suyunun fazla olması bebek için güzel çok rahat hareket edebilir dedi sadece.
Baysancmre Aynen öyle canım benimde biraz fazla tatlıyı kestim pilav makarna kes bende şeker yüklemesi yaptırmak istemiyorum 29 haftalığım bende
Guldnm Selamlar korkutmak istemem sizi zaten az kalmış ins saglikla gelir bebesiniz ama hareketlerini kontrol edin kordon dolanmasi riski bi tik fazla oluyor