Ruzgarr Kızlar 15+2 deyim.2 gündür karnım ağrıyor.daha çok kasık kısmında yoğun olan bir ağrı.şiddetli değil ama sürekli hissedilen cinsten.aynı zamanda 2 gündür burnum tıkandı,burun etlerim şişti sanki.birde burnum kanadı dün. ilk gebeligimde aynı şeyleri yaşadım mı bu haftalarda hiç hatırlamıyorum.aynılarını yaşayan var mı.normal karşılıyorum şimdilik panik yok 😊
Umutlu2272 Ruzgarr canım benim 13.haftamdayım sağ kasığıma ağrı giriyordu hep normalmiş öğrendim.bide benimde çok burnum tıkanıyor.normalde zaten alerjim vardı tıkanıktı burnum ama hamilelikte aşırı oldu malesef sanırım normal bunlar🙄
Nazife86 Ruzgarr bende bugün 15+0 oldum sabahtan beri bendede o sancı dan var ama normalmis öyle diyorlar Karin geriliyor bandlar genişliyor vs
Ruzgarr Umutlu2272 burun tıkanıklığın ilerki haftalarda dahada artabilir tatlım.burun bandı kullanabilir miyim sorcam doktora
Ruzgarr Nazife86 bende öyle düşünüyorum rahim büyüdükçe dogal olarak geriliyor diye.ama insan yinede korkuyor biraz, kafama takıldı sorayım bi dedim aynı mıyız diye 😊
Nazife86 Ruzgarr benim 3 çocuğum ama hala bazı konularda tedirgin oluyorum yalan değil insan olmaz sanıyor ama öyle olmuyor iste🙈