Kızlar doğumum normal mi olcak sezeryan mı belli değil 34. Haftadayım. Olur ga normal olmazsa genel istemiyorum ben kendile gelemiyorum genelden sonra önceden ameliyat olmuştum. Spinal anestezi için de felç bırakır baş ağrısı bel ağrısı kalır yıllarca diyolar. Ne yapacağımı şaşırdım