_ozlmm guzelanneee Riskim olduğu için 3 ay bekledim sadece eşim ve annem biliyordu sonra risk kalktı ortadan 12.hafta da aile grubumuz vardı konuştuğumuz oraya ultrason resmini atmıştım bakın burda kim var diye 😂
OksijenliSu guzelanneee ilk hamilelikte keseyi görür görmez söyledik. Şimdiki bebeğimi ise 2 ay geçtikten sonra söyledik. Çünkü hem plansız oldu hemde riskliydi.
Meleeeda111 guzelanneee ben ilk gebeligimde hemen herkese söyledik ve 2 hafta sonra düşük yaptim, şimdi kimseye soylemiyoruz
Eren_umay2 guzelanneee benim 13 haftalık olacak daha kimseye söylemedik pazartesi kontrolüm var o zmn söylemeyi düşünüyoruz
Sedaknr 4 haftada kendim öğrendim hemen eşime söyledim. Kese göründü ama bebek görünmedi ne olur ne olmaz diye söylemedik 2 hafta sonra bebek de göründü tüm sülaleye söyledik valla 😂❤️ Ultrason kağıdını koyduk önlerine hepsi şok oldu 😂
guzelanneee Sedaknr yaa ne güzel. Bnde 5 haftaligim bugün keseyi gördük ama kalp atışını haftaya duyacağız. Bi yandanda söylemek istiyorum
Ayseaysa sedefyrs1101 biz 5 haftalıkken öğrendik hemen kendi aileme testin fotosunu attım öyle söyledim kayınvalidem gilede gittik eşimle sen söyle falan diye konuşurken kayınvalidem duymuş ne söyliceksiniz bebekmi geliyo yoksa dedi hafif gülerek bizde evet dedik kayınvalidem çikolata aldirtti dağıttı herkese falan öyle olmuştu 🥰
guzelanneee Meleeeda111 evet bugün gittik daha 5 haftalikmis gec döllenme olmuş. Ama keseyi gördük Haftaya kalp atışını duymaya gideceğiz
Eren_umay2 guzelanneee ikinci gebelik olunca öyle oluyor 🤣 ilk gebeliğimde kan testim pozitif çıkınca söylemiştik. Şimdi niye söylemedim valla bende bilmiyorum. 😅
Utkulu1 guzelanneee 5 haftalık öğrendik eşim Bi baklava yaptırıp dağıtmadigi kaldı tüm semt öğrenmişti anında resmen 🤦♀️ 2. Olunca söyleme diye tembihledim ama herkesi arayıp sakın çaktırmayın 2. Bebek geliyor diye yine yaymis🤣