AnneOluncaAnlarsin Merhaba canım anneler, özellikte ilk doğumu kendiliğinden olan annelere sorum, kaç hafta kaç günlükken doğdu bebeğiniz? Son günler hiç geçmiyor, belirsizlik can sıkıyor. Sizlerin nasıl geçti merak ediyorum.
Egemen_ozgur_annesi AnneOluncaAnlarsin tam 40 haftalıkken akşam suyum geldi açılma 2 cm idi oğlumda 4 kilo idi ve bir gece hastanede yattım ertesi gün 3 gibi de açılmama olmayınca sezeryan oldum Canım. Yani tam 40 hafta 1 günlüktüm 😊 şimdi 30 haftalığım ikinci oğlumu kucağıma ne zaman alırım henüz bilmiyorum bakalım bu bıdıkta 40 haftayı dolduracak mıyız😊
AnneOluncaAnlarsin Egemen_ozgur_annesi Mükerrer sezaryenlerde 40’a kadar beklemek mümkün olmuyor sanırım. Sağlıkla gelsin tüm bebekler
AnneOluncaAnlarsin Güzel ömürleri olsun bebişlerinizin. Ben 37+5’im erken sabırsızlanmışım o zaman. 39’ları göreceğiz sanırım.