Beratalpinannesii Dün nst girdim kalp atışı hep 120 lerde seyretti sadece bi ara 108 düştü makine öttü bende korktum hemşireye bağırdık geldi yok bişey değil o dedi sonra değerim cıktı doktora gösterdim hocam makine öttü bi sıkıntı mı var dedim güldü yok o öter sen korkma dedi ama yine de aklıma takıldı google a bakinca 120-160 atasında olmalı yaziyo
YamurmitKayhan Beratalpinannesii bebek hareket ettiği zaman kalbine denk gelemediği durumlarda kalp atımı ötüyor canım belki öyle olmuştur
Beratalpinannesii YamurmitKayhan bilmiyorum da çok rahatsız bağladı zaten çünkü çok sıktı karnımı bide iki saat bulamadı kalbinin yerini inşaALLAH ondandır canım hayırlısı bakalım
YamurmitKayhan Beratalpinannesii ondan canım hemen denk gelmiyor hatta bazen nefes alırken bile ötüyor değişik bişey bende anlamadım