Berfucaliskan Haftadayım 22. Haftadan beri nefes darlığı yaşıyorum. Arada öksürüyorum, göğüs doktoruna da gittim bir şey çıkmadı. Nefes darlığı ile birlikte öksürük yaşayan var mı, ya da geçmeyen bu öksürüğün sebebi ne olabilir