Semadml Haftamda yerleşme kanaması yaşayıp gebe olduğumu öğrendim 3+1 23,49 3+3 41,5 çıktı iki katı artmadı peçeteye sildikçe gelen hafif pıhtılı yapıda kahvemsi akıntı var daha önce boş gebelik olduğu için doktor oksopar 4000 ve progestan verdi ama artışı çokta beğenmedi iğneyi bugün verdi henüz alıp almamak konusunda kararsızım herkes kimyasal gebelik diyor ama düzelme olur mu doktor da bekleyip görücez dedi sizce bir kez daha beta baktırıp öyle mi kullansam :/ ?
arirangg Semadml Bence her ihtimale karşı ilaçları kullan. Ama 2 gün sonra betaya yine baktır ve kontrole git
Semadml mrvsrcn arirangg sadece kahveli hafif pıhtılı akıntım olduğu için endişeliyim acaba düşmeye mi başladı diye doktor da henüz cevap vermedi kanama varsa kullanmayın dedi ama kırmızı kanamam yok
mrvsrcn Semadml bu sürede dinlen bence canım, iş yapma stres yapma ilaçlarını kullan ve tekrar kan ver
Semadml mrvsrcn bugün vereyim mi sizce en son dün akşam vermiştim eğer düşükte olsa yükselme varsa mı iğneyi yapsam
mrvsrcn Semadml yarın verirseniz iki katı artışı daha rahat takip edersiniz şu an istenilen yükseklikte çıkmazsa yine stres yapacaksınız ilacınızı kullanın yarın aynı saatte aynı hastanede tekrar verin