Sibelsamet Merhabalar. 40 haftam doldu. Ama doğum hâlâ gerçekleşmedi. Dolayısıyla 8 haftalık iznim de başlamış bulunmakta. 27 eylülde başladı hatta. 41.haftada doğum yaptığım zaman 8 haftalık iznimden mi kesilir bu 41.haftaya sarkan süre yoksa doğum iznim doğum yaptığım tarihten itibaren mi başlar?
xBusrax Sibelsamet dogum yaptığınız tarihten itibaren başlıyor 8 hafta izniniz yanmıyor içiniz rahat olsun 😊
Sibelsamet xBusrax aa teşekkür ederim 😊 önce erken doğarsa napacaz diye düşündük durduk, 40 tamamlandı doğmadı bu sefer de geç doğunca ne oluyor derdine düştük. 😊
xBusrax Sibelsamet evet ben de 33.haftamdayım ama merak edip sorusturmustum erken dogarsa da dogum sonrasına aktarılıyor kalan iznimiz 😊 her kosulda hakkımızı kullanıyoruz yani. Hayırlısıyla kucağınıza alırsınız insallah bebeginizi 😊
Sibelsamet xBusrax Ayyy iyi ya. Zaten 8 hafta çok az 🙄 bir de yansaydı izinler tam kötü olurdu. Inşallah allah razı olsun 🤗 size de sağlıklı ve Hayırlı doğumlar dilerim. ❤