Kızlar nst cektirdim kasılmalarim ağrım oluyordu erken doğum olabilir yalancı sancı da olabilir dedi ultrasyondan bir bakalım dedi rahim uzunluğuna baktı iyi dedi uzunluk ama sen yine de dikkat et dedi fazla yürüme ağır iş yapma ağır bir şey kaldırma dedi yaşayan var mı kızlar erken değil mi daha hani bilmiyorum bebek harket edince ağrı oluyor o kasılma ağrı galiba sizlerde durum nasıl