Ayseaysa Bebeği hareketsiz olup bı sorun yaşamayan varmı doktor olabilir dedim size benim bebeğimin hareketini hiç hissetmiyorum ama dokturoum durumu iyi diyo çok korkuyorum bişey olur diye
Selimkemalinannesi Ayseaysa benimki de çok miskin zirla hareket ediyor dürt bişeyler tüket hareket et oda ediyor Benimde çok az oynar 39 olduk çok şükür
tazebiranne_hg04 Ayseaysa her bebek bir olmuyor canım kimi bebek çok hareketli olurken kimi daha sakin olabiliyor
Ayseaysa Selimkemalinannesi bende 30 haftaligim şekerli şeyler tüketiyorum meyve yiyorum ama yine yok sadece içerde dönüyo onuda karnımın yamulmasindan biliyorum
Ayseaysa tazebiranne_hg04 inşallah öyledir bir sorun olmasında hep görüyorum bebeğin kalbi durmuş diye bende çok korkuyorum hissetmiyorum çünkü bişey falan olursa nasıl anlarım diyorum
tazebiranne_hg04 Ayseaysa orası Allah’a kalmış canım olana çare yok iyi düşün iyi olsun annemde hamileyken bebeğin kalbi durmuştu ama baya zaman geçince farketti zehirlemeye başlayınca aşırı sancısı ve yüksek ateş olmuştu onun dışında anlaşılmıyor zaten