Zeynep0607 Karıştım kaldım kızlar aslında temassız istiyorum ama herkes başka yorumlar yazmış.Sizler hangi markayı aldınız aldıklarınızdan memnunmusunuz?
Melike Zeynep0607 wee baby kullanıyorum gayet memnunum. Vücut , oda ve termometre olarak kullanılıyor
cahillesohbetikestim Zeynep0607 omron alından ölçer aldım bir kaç tane de koltuk altı ölçer var hepsinden memnunum
Elisam123 Zeynep0607 temassız en iyisi ben koltukaltı ölçen almıştım bebeğim doğmadan önce sonradan bi de temassız almak zorunda kaldım ikisini de kullanıyorum şimdi ama 6 aylık ile 2 yaş arasında bebekler huysuzlanıyor koltuk altından
Usnac1995 Braun markasının normal ateş ölçerini aldım. Ben biraz teknoloji düşmanıyım o yüzden temassız almadım. :)
mrcmrc1903 Zeynep0607 Hemşire ve doktor en doğru sonucu kulaktan ölçmeyle alırsın dedi. Ben braun ırt 6520 aldım.
Usnac1995 hemsreanne braun prt-1000 aldım. Normal koltuk altından ölçülenlere göre biraz pahalı ama e bebek indiriminden aldım. İnşallah memnun kalırız
NilAda16 Zeynep0607 kulaktan ateş ölçerin en doğru sonuç verdiği söyleniyor. Bu sebepten bende Braun marka kulaktan ölçer aldım