diilan95 Kızlar hamilelikte tansiyon düşüklüğü sorunu yaşayan oldu mu? Ne yaptınız? Belirtiler nelerdi?
2koftemom diilan95 aykta duramama mide bulantısı ahalsizlik tek çözüm sola uzanıp geçmesini beklemek
Feridece28 diilan95 30. Haftadan itibaren hep düşük benimki, baş ağrısı baş dönmesi göz kararması yapıyor ve sürekli halsizim
Semilk05 diilan95 aşırı halsizlik baş ağrısı yorgunluk keyifsizkik hepsi vardı tansiyonum 4. Aya kadar çok 7-6 ya da 8-5 arqsınfaydı. Şu an yavaş yavaş düzeldim 1-2 haftadır şükür