20+4 günlük hamileyim bebeğimin hareketlerini 18. Hafatada hissetmeye başladım düne kadar çok çok hareketliydi birde sürekli aynı saatte hareketlendirdi bugün hiç hareketi yok sanırım hissetmedim hiç bu durum normal mi daha baslardayken kızlar ? İlk gebeliğim