Yildizayz başlarda kaşınır kuzum nemlendir catlamasin kasiniyorsa belki çatlar daha sut üretimi olmadığı için olabilir daha goguslerde şişkinlik oluyor sut uretimi oluyor genelde 4. Aydan sonra hafif hafif gelebilirmis olabilirmiş ben 6 aylik oldum daha yeni karşılaştım kendi doktoruma soramadim ama YouTube ve takip ettiğim doktorlar çok normal diyorlar ilk gebeligim olduğu için yinede beni tedirgin ediyor