Başka şikayetiniz varmı ? 31+5 oldum bendede aşırı baş ağrısı ve bulantı, ayaklarda ödem vs vs vardı hastaneye gittim hamilelik anemisi cıktı kan takviyesi yapıcaklar ondada baş ağrısı olabiliyormuş, yada takip ettiğim bir kız gece aşırı baş ağrısıyla hastanehe gitmişdi gebelik zehirlenmesi cıkmış doğum yaptı eğer çok şiddetliyse ve gecmiyorsa bir görünün derim🤷♀️