Dilaraortacc1 Deletedmom52620 aynen öyle 1 kereligine tüy dökücü kullancam artık en hassas olanlardan bulup
Deletedmom52620 Dilaraortacc1 bu öneriler işte her doktora sorsan farklı oluyor bazıları öneriyor bazıları önermiyor ben kullandım bu haftaya kadar sesu kullanıyordum
berceste5155 Tüy dökücüler de daha da kalınlaştırıyor sanki ben ergenlik zamanlarında kullandım iyice kalınlaştı sonra sırayla eldivene epilasyona lazere başladım hamilelikte de jiletle aldım bu gün ilk defa ağda yaptırdım
Dilaraortacc1 berceste5155 jiletle tüy dökücü hemen hemen aynı bana göre sadece çok zorlanıyorum artık jiletle yaparken
berceste5155 Dilaraortacc1 bence de ikisinde ayni yalnız jilet kalınlaştırıyor tüy dökücü kökleri çoğaltıyor gerçi uzun zamandır kullanmıyorum belki yeniler iyidir bende 35 haftalık oldum jilet kullanamadım ağdaya gittim
Deletedmom52620 Dilaraortacc1 yok en geç 9 dakika bekletiyordum ama temizliğinde zorlanıyordum göbeğimin altını göremiyordum
berceste5155 Mlknrshn1 ben bir kere kullandım aman allahım böyle iğrenç bir koku olamaz eve lağım taşmış gibi koktu ve iki gün kapı pencere açıp zor çıkarttım evden kokusunu üstelik etkisi de tüy dökücüyle aynı
Elif_korkmaz38 Dilaraortacc1 tüy dökücü kremin zararlı olduğunu duymuştum bende kullanmak istedim ağdayla devam ediyorum hep
Dilaraortacc1 berceste5155 doğrudur ama şuan başka çarem yok 😂 hamilelikte agda çok zorluyor karnim kasiliyor
Mlknrshn1 berceste5155 zararlımı acaba merak ediyorum çok zorlanıyorum artık alamıyorum bir kaç kişi söyledi iki dk beklettikden sonra hemen dökülüyormuş en son kıllarımı alacağım diye 3 saat banyoda kaldım ve her yerimi kestim jiletle 😅
Deletedmom52620 Mlknrshn1 zararlı tabiki de normal insan üzerinde bile aşırı zararlı gebelikte kesinlikle önerilmiyor bende tecrübesizliğin vermiş olduğu yetkiyle 20 yaşlarımda yaptım o koku bildiğin bayıltıyor insanı birde acayip tahriş ediyor hamam otu çok kötü sakın kullanma
berceste5155 Mlknrshn1 zararını bilmiyorum ama hamile halinle o kokuya katlanamazsın emin ol şu an düşününce bile midem bulandı benim zararlı bilr olsa tüy dökücü bile hamam otundan iyidir jiletle gerçekten zor oluyor hem zaman alıyor hem kesik oluyor hem de doğru düzgün alamıyoruz uğraştığımızla kalıyoruz
Mlknrshn1 berceste5155 evet gurbette gelinim birde köydeyim şuan ne kuaföre gidip ağda yaptırabiliyorum nede çevremde güvendiğim biri var ağda yapacak :(