Mucizem_00 3 aylık şekerim ideal cıktı, aclık şekerim düşük cıktı doktorum ona ramen sende şeker cıkmaz ama yinede belli olmz yapalm dedi bende tmm dedim, ama sonradan düşününce ne gerek var diyorm napaym