Egemen_ozgur_annesi Xxz ben arada canım isteyince içiyorum valla. Sık sık içmediğin sürece bir sıkıntı olacağını sanmıyorum
benkosarim Xxz vallahi bazı doktorların hiçbir şekilde bitki çaylarını önermiyor ama siz artık sona yaklaşmışsınız gene de tabii kendi kararınız Allah korusun bir şey olur sonra üzülürsünüz içmeyin ya boş ver
Kleopatra- Xxz Bitki çaylarını hamilelikte önermiyorlar. Siz sonlara yaklaşmışsınız bir sıkıntı olur mu bilemiyorum. Doktorunuza danışın yine de.
Xxz Egemen_ozgur_annesi ilk defa icicem karar veremedim ya 🤦🤦 aslında doğumu baslatmasini istemiyorum hafta sonuna giriyoruz ya doktorum olmayacak pazartesi içeyim en iyisi hafta içi doktorum olur 😄😄😄