aybukebozkurt Doktorunuz yasaklamadiysa genelde en kucukleri ceyrek oluyo. Ceyrek alip tadini almalik isirarak gerisini esinize vs birisine birakabilirsiniz. Doktorumun dedigine gore as ermede olay onu illa bitirmek degilmis tadinada bakmakta hormonel olarak bizi rahatlatiyormus. Illa her canimizin cektigini bitirirsek sadece gereksiz kilo almis oluyormusuz