Maviii sinifcianne millet son haftasında çekiyor ben 24. haftadan beri çekiyorum o ağrıyı yaaa 😐😐😐 ben ilaç kullanmıyorum ama, ilaç kullanınca ağrı hissetmiyor musunuz??
Mirayinannesi___ Maviii ben 2 gun ilac kullanimini kestim agrilarim artdi bacaklarima kramplar girmeye basladi bende diyorumki 1-2 haftaya dogururum artik kullanmayayim😂 ama ilacsiz agri cogaliyormus
Sinemiraz Ben 16 haftalık oldum bugün dün aynı şeyi yaşadım mahvoldum vajinamın alt kısmından sanki bıçak saplıyorlar iğne batırıyorlar gibi nefesimi kesiyor ağrısı çok şükür bugün bişey yok 😔acile de gitmek istemedim nasıl olsa anlamazlar diye yarın kontrolüm var. Doktoruma sorucam artık 😔magnezyum kullanmıyorum eksikliğinde mi oluyor acaba ?
Mirayinannesi___ Sinemiraz evet ben 2 gundur magnezyumu kesmisdim gunde 2 defa 2 tablet iciyordum agrilarim yuzunden oyle onermisti doktorum artik bitince 37 haftadayim zaten dogururum almayayim dedim ama bugunde bacagima kramplar girdi ilaci biraktim diye oldu yoksa iyiydim
sinifcianne Maviii doktoruna danış canım mutlaka vitamin eksikliğide olabılır ilaç değil ama takviye al mutlaka bebişinde ihtiyacı var hem agrıların azalır zaten sen de farkedersın. İlk zamanlar gibi şiddetli kalmıyor ağrılar.
Maviii sinifcianne tamam canım, danışırım vitamin ilacı kullanıyorum ama doktora onu da belirtirim haftaya randevumuz var gerçi haftaya 32. haftamızda olacağız artık önemi kalır mı bilmiyorum 😊
Maviii Mirayinannesi___ kramp yaşamıyorum canım, vajina kemiğim çok ağrıyor, ne oturabiliyorum ne yatakta dönebiliyorum zor yani ağrısıda geçiyorsa, bende söyleyim doktora dedim. ama ağrı geçmiyormuş sanırım
YldzOrtanYusufolu Yaa benim fe alt tarafımda kemigim agrıyo dr sordugumda catımın genişledigini söyledi yürüyemiyorum yatamıyorum cook acıyo anlamadım 31 haftalık benimde amma cok erken başladı benimkide gizli varis olabiliyormuş sorduğum kişiler öylede dedi