19 haftadayken detaylıda ense normalin üzerinde çıktı. Çam ve sakurada Hakan beye gittim oda aynı şeyi söyledi hatta 7 mm dedi. Ertesi gün amniyosentez yapıldı. Genetiğe gittim. Oda sıkıntılı görünüyor dedi erken sonuç 2 hafta kesin sonuç 5 hafta dedi.çok üzgünüm böyle yaşayıp sonuç alan varmı kızlar deneyimlerinizi yazarmısınız