Nurersz canım benim detaylıda çıktı aynı şekilde iki taraftada benim kendi damar hastalığımda var zaten ecopirin kullanıyordum ona rağmen öyle olması daha kötü bende çok üzüldüm çok okudum okudukça stres yaptım 24. Haftada doktorumu değiştirdim perinatologa gittim artık oraya takip ediliyorum doktor iki damarında çok iyi ya hiç öyle bi şey yoktu ya da geçmiş dedi