anne96 11 Li isimli hastane çıkışımın içinde doğduğunda giyeceği ince gömlek gibi içlik vardı ilk doğduğunda giydirirler diye onu ve normal 5 li takımlardan birini vereceğim. 5 Li almadıysanız 3 lü alt üst takımlardan birini verip içine normal bir eldiven ve bere bile ekleyebilirsiniz ☺️ Zaten sadece doğumhaneden odaya geçişte üzerinde olacak sonra odada fotoğraf çekiminden önce kayınvalidem bebeği temizleyip isimli olanı giydirir diye düşündüm ben 🙈