Mavisperi Bugün kontrolüm vardı normalde 30+0 olmamız gerekirken 31+4 ciktik ultrasyonda bir an korktum bu kötü bisey mi dedim ?? Hayır ama dedi ama gebelik şekerin kaçtı diye 120 dedim çok güzel dedi peki neden böyle olur 🥲🥲 aklım karisti
suscarparimm Mavisperi Kilodan uzuvlarından kaynaklanır canım haftasının ilerde olması ultrason ölçümlerinde ileri veya geri olabilir endişe edilecek bişey değil
smallbaby Mavisperi bir hafta önden gidiyo bebişin bu kötü bişiy deyil gelişimi iyi demek endişelenme kuzum🥰
Moco_44 Mavisperi Benimde öyledi😅haftasını tam söyleyen doktor yok. Özelde 1 hafta geri geliyor devlette 1 hafta ileri gidiyor sürekli. Doktorun ölçümüule flan alakalı
enakcs Mavisperi gebelik şekeri olunca annede bebek gelişimi birden hızlı ilerlermiş aynı sorun bende de var
Vera09 suscarparimm olabilir canm benm de öyleydi şekerin yoksa gayet normal 1-2hafta ileride/geride olabilir
Mavisperi suscarparimm Vera09 smallbaby Çok teşekkür ederim cevaplarınız için doktor tatmin edici bir cevap vermedi insan bir geriliyor 😊
enakcs Mavisperi ben var sandım kusura bakmayın, benim parmak ucundan baktılar 88 95 çıktı sizinki benden fazla diye böyle düşündüm, bende ki gizli şeker sanırım daha belli olmadı randevuya bi kaç gün var, o halde iyi anlamda demiş doktor 😊