Erva94 bencede 37.haftayi geçtikten sonra gelsinler yoksa sıcaklarda hiç beklenecek gibi değil 40 lari görenler nasıl görüyor merak ediyorum 😌
Bende şu anda 35+6 dayım sancılarım basladi öğleden sonra randevumuz var bakalım bu bebeğim ne zaman gelecek merak ediyorum