Zehber Gece 4 den beri kasiklarim agiriyordu vede semsert hala öyle şimdi ise belim kopacak gibi agiriyor arada kasıklarıma vuruyor sizce gitsem mi doktora ama halen suyum gelmedi nişan da gelmedi napacağımı bilmiyorum
Zehber Kenanizm18 gittim cnn bebeğim iyi yalnız nst de sancıların gözükmüyor vede doktor alttan muayene etti yarım santim aciklik dedi sulu akıntım oluyordu sabahtan beri oda nişanınmış🤣🤣🤣
Zehber Kenanizm18 yok kuzum vallaha normal beyaz akıntım la birlikte sulu ben suyum geliyor sandm ama yok değilmiş vede çok ağrım var inşallah hepimiz sağ salim alalım kucağımıza😗😗😗❤