Zeli_19 bebeğim henüz doğmadı ama park beşik tercih ettim. Sonra oda yapmayı düşünüyoruz. Park beşik küçücük bi hale geliyo sonrasında uğraşmak zorunda kalmayız ya da odasına geçince oyun parkına dönüştürürüz diye düşündük. Bi de ahşap olunca fazla korumalık olması lazım kafasını falan çarpmaması açısından ya da kademeli olması gerek ayağa kalmaya başlayınca sorun olabilir. Etrafımdaki çoğu kişi de park beşik kullanıyor. Evden başka bi yere gittiğinizde de yanınızda götürebiliyosunuz, anne yanı olanlar da var.