Doktorumun ıstemesiyle saglık ocagında ıdrar ve kan testi verdim sonuclarımı e nabız uzerinden gorebılcekmis doktor kızlar yalnız ben yaklasık 2 yıldır e nabız girmemisim e nabızım var ama sifremi unuttum sizce doktor gore biliyormu sonuclarımı enabızdan yoksa hesabımı acmalımıyım