Merhaba anneler, 34cu haftam bitmek uzere ve 2gundur garib agrilarim var. Dün sanki karnimi kimse sagdan yirtiyor gibi bir ağrım vardi ve haraket etmemde uzanmamda beni zorluyordu, 3 geceden fazladir geceler uykum kaciyor cok zorlu keciyor gecelerim bugun uyandigimdada karnimda garib bir sanci var sanki adet olmaya hazirlaniyor gibiyim🥺 belimdede cok az olsada agrim var. Vaginamdada bir sizinti. Haftama gore normal agrilarim mi sizce? Dr yazdim ama malesef doktorum gec cevap veriyor her zaman. 2gundur boyleyim bundan once cok iyiydim 🥺