Arya-12 Kızlar kan değerim çok düşükmüş kan takviyesi almam lazım 30 haftalığım şimdimi almam gerekiyor yoksa doğumdamı bana bu kanla doğum yapamazsın dediler fikri olan var mı
myangelson Arya-12 doktor demedi mi ne zaman alman gerektigini ? Çok dusukmus dediğine ve doğum yapamazsın dediğine göre hemen alman gerekiyor gibi anladım ben
Nur8sonmezz Arya-12 benimde kanım çok düşüktü çok ilaçlar kullandım düzelmedi en son 26-28 haftalarda takviye aldım çok şükür düzeldi 32 haftalık olduk bile♥️
Hanife47 Arya-12 benimde kan değerim çok düşmüştü ve takviye lazım demişti sezeryan gününden bı gun önce gel kan verilecek dedi neyse gittim kan değerlerin normale dönmüş dedi çok şükür kan verilmedi bı sıkıntıda çıkmadı
Arya-12 Nur8sonmezz takviyeyi hemen veriyorlarmı biz ilçede oturuyoruz doktorumda ilde ben kontrol için ile gitmem gerekiyor gittğimizde verirlermi hemen yoksa gün mü verirler takviye için
Melismelo Bendede hamilelik anemisi var salı günü takviye alıcam 31+5im şuan bence şuan takıcaklardır doğumu beklemek sacma olur
Arya-12 Melismelo bende salı gününe randevu aldım gideyim canım çok tşk ederim geçmiş olsun sanada inş düzeliriz 😍
Nur8sonmezz Arya-12 benim bi anda olmuştu canım kan tahlili vermiştim doktorum böyle olmaz takviye lazım diye o gün içinde verdirtmişti İnan hiç bilmiyorum sende nasıl olur
Arya-12 Nur8sonmezz canım bişy sorablrmym özel hastanedemi kan takviyesi verildi ücret ödedin mi peki
Nur8sonmezz Arya-12 özel hastanede olmuştu 200 TL ödemiştim devlettede oluyor büyük ihtimal çünkü görümcem devlete gidiyordu devlette takviye vermişlerdi onada