Merhaba arkadaşlar ben 5 hafta 5 günlük hamileyim. Dün kahverengi kanamam oldu hemen doktora gittim ve kese etrafında hafif kanama başladığını şuan net bişey söyleyemiyceğini beklemem gerektiğini söyledi. Böyle bir olay yaşayan var mı acaba ? Çok korkuyorum 🥹