kediliyagmurr_00 ben penye battaniye aldım 4 tane 2 si çift kat, onlardan birini vercem kıs bebesi oldugu iicn nohut battaniye bide yanıma alırım, yanıma gelnce kundak yaparm üstünden, veya hemşireye veririm o yapar, ama hastane sıcaksa penye battaniye yeter diyor, ben 10 lu almadm canm cok gereksiz ve pahalı ayrı ayrı aldm