Aile hekiminde tokluk şekerime baktırmıştım sonucum 133 çıkmış 🙁 Oysa yediklerime çok dikkat ettim karbonhidrat çok tüketmedim beyaz ekmek hiç yemedim hep buğday ekmeği yedim 🤦🏽♀️ Bugün de kontrolüm var doktoruma soracağım size de sormak istedim sizce çok yüksek mi bana yüksek geldi çünkü değer aralığı 74-106 diyor 😏