Abcd12 Kizlar dün aç karnına kan verdim b12im 0 çıktı başıma gelen var mı nasıl yukseltebilirim doktoruma daha gitmedim pazartesi gidicem 25+2 yim
Nskyhn Abcd12 iğne verecektir sana o yükseltiyor ama sen kendinde takviye olarak haşlanmış yumurta 2 adet günde , bol bol ceviz vs yiyerek yükseltebilirsin
Ask_hosmus Abcd12 kan sonucunu doktoruna göster, büyük ihtimalle iğne vericek bana iğne vermişti, onun dışında balık tükeetmen gerekiyor, süt, peynir vs
Deletedmom52620 Abcd12 iğne vermişti doktorum 5 tane her gün vuruluyorum tekrar haftada bir 5 tane sonra ayda 1 5 ay devam edilecek şekilde uyuşmaların altında yatan sebep diye verdi.
zeynepikra_61 Abcd12 Bazen çok düşük değerlere maalesef yiyecekler etki etmiyor ben balık hariç herşeyi tuketmeme rağmen düşük çıkmıştı 5 tane iğne ekstra ilaçlarla ancak yükseldi 🙏🏻🤷🏻♀️
Abcd12 Ask_hosmus hepte tuketirim süt yumurta hepsi babamın bahçesinden organik demekki yaramamış teşekkür ederim
Melismelo Bana birşey verilmedi 20li haftalardaydım kendi doktorumda şimdilik birşey yapmak istemedi anlamadım zararlımı ki hamilrlikde cünki dahiliye doktorumda birşey vermemişdi 20. Haftamdayım diyince ooo ozaman sen bi kendi doktoruna danış felan demişdi öylece kapandı konu😅 31+5 oldum şuan🤷♀️
44Gamze44 Aynı sıkıntı bende de oldu normal değerlerin altında kalıyordu hep.Doktorum iğne yazalım dedi ama ben iğneden korktuğum için istemedim. Wellcare B12 sprey var istersen onu al dedi. Devlet karşılamıyor internetten getirtiyorum ama değerlerimi çok güzel yükseltiyor.