Kızlar selamlar herkese epidural sezeryan yapanlar memnuniyet yA da şikayetlerını yazabılır mı acaba, ben istiyorum ama kararsızım 3. Gebelıgım ikisini narkoz alarak yaptım bunu epidural istiyorum ama korkuyorum biraz.. fikirlerinizi alabilir miyim 🥰