Zehross03 Ayyy daha 8 gün var öyledine yapayım dedim hafiften kasık agrım ve yumurtlamadan beri gögüs sisligim var ama minik bi yara yakma Operasyon oldum ona baglamıstım agrıyı sizce varmııı 3 düsügüm var hayalmi görüyorum yoksa 8 gün oldugu icinmi böyleee
minnakannesi08 Zehross03 belli olmuyor ki canım sen gününü bekle en iyisi daha net sonuç için rabbim gönlüne göre versin bende mart ayında düşük yaptım şimdi tekrar hamileyim rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤲🏻
Zehross03 minnakannesi08 hayal görüyorum heralde kan verdim 8 gün var ama belki cıkar cok dehset kadık agrım var akıntıyla yaa
Zehross03 minnakannesi08 negatif ama 1.28 cıktı doktor 1 2 haftalıksa böyle cıkabilir dedidrardada oldugu icin 2 gün sonra bidaha ver dedi
LamiyaCetinkaya Zehross03 kan sonucun çıkana kadar bekleyelim, bence varsa bile çok belli olmuyor ama bende de benzer çıkmıştı daha kan vermedim 🥺
LamiyaCetinkaya Zehross03 Gittim ama acilde kan testi yapmadılar idrar yaptılar o da hâliyle negatif çıktı. Randevu aldım onu bekliyorum 😁
Zehross03 LamiyaCetinkaya ben ikide bir veriyorum acilde valla sorgulamıyolar direk gönderiyolar kana 😂
Deletedmom52620 Zehross03 ikinci çizgi de kayma var dağılmış galiba bence tekrar yapmalısın elinde varsa ya da temin edebilirsen
ilknuribrahimbelis Bence en iyisi git kan ver benim de ilk böyle çıktı sonra bir tane daha test aldım yaptım aynısı cıkınca doktora gittim ve şuan 29+2 hamileyim ☺️☺️
Zehross03 LamiyaCetinkaya beta istiyorum hamile olabilirim demeseydin midem bulanıyo basım dönüyo falan diye gitsen yaparlardı aslında
LamiyaCetinkaya Zehross03 yok ya baya dişim ağrıyor acil ilaç içmem lazım hamilelik şübhem var dedim ona rağmen yapmadılar, yapmıyoruz acilde dediler, polikliniğe gitmek gerekiyormuş. Akşamdı zaten ben gittiğimde gündüz gel oraya dediler