Berrin06 Ultrasonda bebeğin bir hafta önde olması sakıncalımı acaba bugün doktora gittim bir hafta öndeyiz herşey çok güzel gidiyo güzel ilerliyo dedi önde olması sıkıntı yaratmaz inşallah
Berrin06 Sare_benan çok şükür herşeyi çok iyi dedi 1700 gr dedi suyu iyi dedi 29+3 dü normalde 30+5 çıktı bir hafta önden gidiyoruz dedi endişe etmiyorum aslında çok güzel şeyler söyledi bu beni mutlu etti ama yinede fikir amaçlı sormak istedim gönlüm rahat etsin diye 😊