Değerler zaten hep iki katına yakın artmış elinizi ayağınızı titretecek bir durum yok ortada? Bu kadar evham iyi değil,ayrıca göründükten sonra sürekli beta takibine gerek yok. Ben ilk hamileliğimde ilk kez doktora gittim kese göründü beta istemedi bile. Hiç betam kaç bilmiyordum bile.