sezenay66 3 aylık gebeyim. Son iki gündür damar damar kasıklarımda ağrılar başladı.Bende endişeleniyorum.Sizde yaşadınız mı ?
aysee005 sezenay66 bende aynısını yaşadım canım doktorum rahim büyüdüğü için kasık ağrısı yaptığını söyledi çok aşırı ağrın olursa yüreyemeyecek derece doktora git hemen
sezenay66 aysee005 çok aşırı olmuyor çok şükür ama böyle arada sol tarafımda damar çekilmesi gibi oluyor sonra kesiliyor anlamadım.burdan sorayım istedim teşekkür ederim yorumun için canım.