mucizem721 Merhaba kızlar bebeği bu haftalarda tekmesini hareketini karnın alt kısmında hisseden var mı acaba doğru doktorumun kontrolüne iki hafta var daha 🙈
Merve201119 mucizem721 25.ci haftamdayim ben hep kasiklarimda hissediyorum arada karnımda hissediyorum ama çoğunluk alt karin kisminda hissediyorum gayet normal benegin pozisyonuylada alakalı bir durum
mucizem721 Merve201119 Yaa geçen gittiğimde doktorum kese yukarda yerleşmesi gayet güzel dedi çocuğun hareketini aşağıda hissedince farklı düşündüm 🙈