Merhaba kızlar bebeğim 22 günlük yanaşa uyuyor anca alışabildim şoku atlatabildim anca yazıyorum😊 normalde 1 Ağustos’ta doğacaktı ama nişanım pıhtı şeklinde gelmeye başladı ve iki gün boyuna nişanım gelince 29 temmuzda almaya karar verdik plesenta previa olduğu için zaten planlı sezeryan olacaktı doktorum daha fazla beklemeye gerek yok beklemeyecek bebiş belli ki gel hemen alalım bugün dedi sanki kahve içmeye çağırır gibi 😅 sonra yemek yediğimi öğrenince sabahtan yatışın yapılsın 12 den sonra bişey yeme yarın alalım dedi tabi beni bi telaş bastı evi toparlamaya başladık eşimle falan çantalar zaten hazırdı. Sabah oldu dilim damağım kuru tabi heyecandan 🥹 dokuzda hastanede yatışım oldu bi on dk nst bağladılar sonra dediler ki doktorun diğer sezeryandan yarım saat sonra alacağız sonra giyindim ettim işte sedyeyle yatırdılar dedim içimden bunun dönüşü yok nasıl girdiyse öyle çıkacak ağlamaya başladım korkudan haliyle 🥲 son vedalarımızı ettik asansöre bindim ameliyathaneye indim önce damaryolumu açtılar aşırı aşırı acımadı ama bi acı hissettim tabiki sonra bileklikler bağlandı falan dediler refleks yapma diye kolunu bağlıyoruz dedim bağlayın artık oldu olan yani 🤣 sonra perdeyi çektiler tabi ben bin tane soru tansiyon çıkarsa ne olacak düşerse ne olacak midem bulanırsa ne olacak kan kaybedersem ne olacak dediler biz bunun için buradayız sakin ol biz kontrol ediyoruz sürekli konuştular benimle zaten , zaten perdenin üst kısmı aşağıyla ilgilenmiyor tamamen tansiyon ve durum kontrolü yapıyorlar . Daha sonra anestezi geldi ama hızlı oluyor bunlar bakmayın böyle anlattığıma dedim iğneye bakabilir miyim acıyacak mı çok küçük acıyacak dedi bi baktım iğneye kıldan ince dedim anlatılanlar gibi değil hiç yani 😒 sonra kambur oturdum bir kere vurdu bişey olmadı ikinci kez vurdu sağ bacağıma bi elektriklenme irkilme geld ama inanın acımıyor cimcik gibi saniyelik ki ben kaş bıyığı iple aldırabilen insan değilim öyle canım tatlı ağda falan allah vere herneyse , sonra yatırdılar beni saniyesinde uyuşmaya başladım doktorum geldi bi 6 dk sonra falan dedim daha uyuşmadım başlamayın yukarıdaki ışıktan görüyorum kapatın dedim perdeyi az daha öne çektiler ama bağırıyorum uyuşmadım diye 😅 doktorum dedi ayağını oynatır mısın oynatıyorum dedim ded sivri bişeyle bastırıyorum şuan ve ayağınınoymatmıyorsun sakin ol sonra dedi ki biraz baskı hissedeceksin tam o an sanki tır geçer gibi üzerimden bi baskı hissettim ve beş dk içinde bebeğim yanımdaydı inanın bir daha olsa bir daha sezeryan olmak isterim ama o sırada ağlıyorum korkudan bağıra bağıra , dedim midem bulanıyor hemen iğne yaptılar saniyeler içinde bulantım geçti sonra bebeğim yukarı çıktı bana dediler ki başın dönebilir biraz dinlen istersen uyu sakinleş sakinleştirici yapacağız tamam dedim bi vurdular benim kafa Leyla bağırıyorum bayılıyorum bayılıyorum diye belki seksen kere bayılıyorum demişimdir 😀 diyorlar bak hayır sakinleştirici vurduk bayıltmaz bu dinlen biraz yok başım dönüyor ya ben bayılıyorum sanıyorum 😃 sonra doktorum dedi hayırlı olsun benim işim bitti tuttum adamın elinden bırakmadım dedim biraz daha kalın yanımda bi göz göze geldik hiç unutmuyorum sağolsun elimi tuttu bi beş dk durdu yanımda çümkğ güven alıyorum doktorumdan çok güveniyorum kendisine sonra gitti bi on dk sonra perdeyi kaldıralar bi baktım koca ameliyathanede iki kişi kalmış dedim tamam gerçekten bitti bi oh çektim . Sedyeye aldılar yukarı çıkarttılar giydirdiler odadakileri çıkartıp birkaç saat sonra uyuşukluk geçti ama beni o serum olarak verdikleri rahim toplayıcının acısı sancısı yaktı yani dikiş yerimden çok onun sancısı mahvetti beni sonra ağrı kesici vurdular popodan hafifledi biraz. Birkaç saat sonra kaldırmaya geldiler zor oluyor ama bi şekilde oluyor kızlar yani ayağa kalkmak değil de karnın aşağı ağırlık çekiyor o zorluyor insanı öyle böyle yürüdüm iki geve hastanede kaldım çünkğ kansızlık vardı ve yürürken başım dönüyordu yürüyemiyordum doktor kan tahlili istedi çok düşükse kan takviye edicem istersen bi gece daha kal ded bende kaldım kanım da normal çıktı demek ki anestezi etkisiyle dönmüş başım ama iki gün yani inanın üçüncü gün sadece dikiş sızlaması oluyor üçüncü gün kanamam bile çok yoktu benim , bu arada karnıma bastırmaya geld kan çıksın diye iki parmağıyla azıcık irkiliyor aşağı doğru karnını abartılacak bişey yok. Beni en çok ne zorları diye sorarsanız kızlar damar yolundan verdikleri antibiyotik hayatımda öyle bir yanma ve acı yaşamadım yani doğumda bile doğumdan sonra dikiş yürüme bile öyle acıtmadı. Ama şimdi meleğim yanımda çok gazlı adıl zorlu süreç şimdi başlıyor sanırım😊 biraz uzun oldu ama o kadar bekledim yazmam için . Herkese hayırlı doğumlar diliyorum 🤍
-