Elifveoglu Herkese iyi akşamlar bebek kıyafetlerini kaçıncı haftada yıkayıp ütülediniz hanımlar bi de önerdiğiniz bi deterjan markası var mı ? Hayırlı doğumlar 🤗
SevgiGksu Elifveoglu ben 30 dan sonra yıkadım nolur olmaz diye 😊 roxy toz deterjan ile yıkadım çok tavsiye aldım bingosoftun da kuzumun kokusu yumusatıcısını kullandım mis gibi kokuyor 😊
arya1110 Elifveoglu kesinlikle yumuşatıcı kullanmadım tamamen organik olan katkısız friendly aldım çok araştırdım 33. Haftada erken doğum ihtimaline karşı yıkadık ütüledik. Deterjan konusunda cok hassas olum bence çünkü alerjık reaksıyonlar cok önemli , organik olsun en önemlisi yenidoğana prfümsüz bakın bence çok araştırın iyice de durulayın
Ceren Elifveoglu 30. Haftada yıkayıp ütüledim 😊 dalin granül sabun ve dalin yumuşatıcısı kullandım 35. Haftadayız inanılmaz şekilde dolabını acınca kokuları geliyor bana çok güzel bebek kokuyor öneririm 💕😍
mlsyvz Ben 34. Haftamdayım bugün yıkadım kıyafetlerini oğluşumun. Erken doğar falan ne olur ne olmaz diye. Dalinin sıvı deterjanıyla yıkadım. Kokusu güzel, kıyafetleri de bozmadı. O kadar küçük ki kıyafetler uğraştırıyor insanı
semabrcn dalin sıvı deterjan kullandım memnunum bitince de devam ederim diye düşünüyorum evim bebek koktu ❤ 30 haftada bir makina yıkadım 34 te de hediye gelenleri 2. makina açtım yıkadım herşey hazır bebişi bekliyoruz.
burcuali38 Ben 29.haftadayım yıkadım bebişimin çamaşırlarını bu haftaiçide ütüleyip çantayı hazırlıcam inşallah ben biraz paniğimde hemen olsun hazırda dursun istiyorum içim rahat etmiyor böyle o yüzden biraz erken başlamış olabilirim 😇 dalinin sıvı deterjanı ve yumuşatıcısını aldım hepsi yeni olduğu için yıkarken deterjan koymadım yumuşatıcıyla yıkadım ve harika kokuyor hepsi bebek gibi 👼🐣
Esa Haftadayim iki gün önce yıkayıp ütüledim pembe olandan Roxy sabun tozu ve uni Baby yumuşatıcıyla makinenin günlük programında 1 saatte 20 derece de 800 sıkmada yıkadım deterjanı tam ölcek koymadım yarım koydum yumuşatıcıyıda öyle ve 2 gün geçip dolabını yerlestirmeme rağmen oda kıyafetleri kokuyo. Uni Baby indirimde diye aldım kokusu hoşuma gitti o indirimde olmasaydı bingo bebeğimin kokusunu alırdım elimdeki bitince onu alcam kokuya göre seçtim aslında Rossman da uni Baby indirimde
Burcuk Elifveoglu galiba e bebekten almıştır.. aynı markanın biberon temizleyicisi e bebekte vardı çünkü
arya1110 Elifveoglu e bebek de var ama trendyolda mesela suan kampanya var cok uygun fıyatı hatta yarın ayın 31 dıye e bebek yuzde 31 ındırım yapıormus deterjanlarda falan bence trendyoldakı ındırımlere de bak ben aldım memnunum markayı araştır ıçine sinsin organik olması herşeyden önemli bide başka birşey kullancaksan ıkı kez durulamaya at deterjan tortusu sabun tozu vs kalmasın
Birsen11 Ben 35.haftada dalin sabun tozuyla yikadim ve utuledim yumusatici kullanmadim yumusacik oldu yine de bebek ürünlerinde koku cok tercih etmiyorum bebegimin kendi kokusu olsun yeter😊
Hazalarslan Bende friendly le yıkadım ama henüz ütülemedim 35+6 dayım 🙈 Evet biliyorum valizimi hazırlamalıyım 🙈
Alinmavi Elifveoglu 20 li haftalarda yikadim utedim hepsini elimde saf organik arap sabunuyla yikadim hicbir deterjana guvenmiyorum cunku durulama suyuna da elma sirkesi kattim hem yunusatti hem mikroplari kirdi. Siz siz olun makinede deterjanla yikasaniz bile yumusatici kullanmayin elma sirkesini makinede de kullabilirsiniz. Ve iki kere durulatin iyice deterjan artigindan arinsin.
Elifveoglu arya1110 ikisini takip edeyim o zaman canım sağol deterjan kokusu kalsın istemiyorum bebeğe zararlı sonuçta 🤗