Saracmomm oda sıcaklığından ziyade bir tık daha ılık vermeyi deniyin çünkü mama sıcak anne sütü sıcak bebek affalıyot ve içmek istemeye biliyor ama zorlamayın çay kaşığı ile bir iki yudum içse bile yeterli olur çünkü hala mamaya veya anne sütüne devam ettği için su ihtiyacının coğu karşılanıyor🌸