Serap-Yigit biliyorum canım güncellendigini zaten sabah erken saatte ariyordum 10.15 gibi düşüyordu hat hep meşgul oluyodu yoğunluktan sonra gün içinde hem mhrsden hem 182 den deniyordum malesef gidemedim 3 hafta böyle geçti zaten haftam doldu daha da gidemem yani büyükşehirde tek bir hastanenin bakması saçma bir sistem ne bilim büyükşehir ama büyük sorunları var maalesef çoğu insan böyle birkaç konu yüzünden mağdur ve çözüm üretmiyorlar nedense