
Yakinlastirip bakın kızlar. Resmen gökten yağıyor şaka gibi. Tüm Trakya da var hele ki bazı şehirlerde yani görmeyin resimleri şok olduk. Herkes şikayetçi belediyeler düzgün ilaçlama yapmıyor. Ama dikkat edin Eskişehir de gören de olmuş. Silivri de gören de olmuş. Yani şu an bazı yerlerde görülmeye başlamış. Cama yapışıyor sürekli camlarinizi falan kontrol edin. Ben burada daha önce post açmıştım sağ olsun herkes tavsiye verdi yaptım benim camın önüne pek gelmiyorlar gelenler ölüyor (eczaneden ilaç aldım) ama yine de çok pis bir şey.