İlk gebeliğim hep bebeğim geleceği günü kendi seçsin istedim ama bir türlü olmadı ve 41. Haftaya girdim artık bu belirsizlikle napacağım hiç bilmiyorum ya içerde kakasını yerse ya kordon dolanırsa diye düşünmekten kafayı yicem açılmam sancım yok 41. Hafta tehlikeli diyorlar kapmalıyım akıl verin